Seferihisar Cumhuriyet Başsavcılığı’nca yürütülen soruşturma kapsamında bu sabah gözaltına alınan Seferihisar Belediye Başkanı İsmail Yetişkin ile Balçova Belediye Başkanı Onur Yiğit, sağlık kontrolleri için hastaneye sevk edildi. Yetişkin’in rahatsızlığı nedeniyle diyaliz tedavisine götürüldüğü öğrenildi.
(İZMİR) – Seferihisar Cumhuriyet Başsavcılığı’nca yürütülen soruşturma kapsamında bu sabah gözaltına alınan Seferihisar Belediye Başkanı İsmail Yetişkin ile Balçova Belediye Başkanı Onur Yiğit, sağlık kontrolleri için hastaneye sevk edildi. Yetişkin’in rahatsızlığı nedeniyle diyaliz tedavisine götürüldüğü öğrenildi.
Seferihisar Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından yürütülen rüşvet soruşturması kapsamında 26 kişi hakkında verilen gözaltı kararı sonrası sabah saatlerinde yapılan operasyonda Seferihisar Belediye Başkanı İsmail Yetişkin ile Balçova Belediye Başkanı Onur Yiğit’in aralarında bulunduğu 24 kişi gözaltına alınmıştı. Gözaltı alınanların sayısı, gün içinde 25’e yükseldi.
Gözaltına alınan şüpheliler, sağlık kontrolleri için hastaneye sevk edildi. Seferihisar Belediye Başkanı İsmail Yetişkin’in mevcut rahatsızlığı nedeniyle diyaliz tedavisi için hastaneye sevk edildiği öğrenildi. Balçova Belediye Başkanı Onur Yiğit ile birlikte diğer 24 şüpheli ise rutin sağlık kontrolleri kapsamında hastaneye götürüldü. Sağlık işlemlerinin ardından şüpheliler yeniden emniyete getirildi. Emniyetteki işlemlerin sürdüğü bildirildi.
Manisa Anlık ile Manisa’nın nabzını anbean takip edin. Gündemden siyasete, ekonomiden şehir yaşamına, kültür-sanattan yerel etkinliklere kadar Manisa’ya dair en güncel gelişmeleri tek adreste keşfedin. Şehirde olup biteni kaçırmadan anında haberdar olun.
Yorum Yap