Kadirli Belediye Başkanı Mustafa Mert Olcar, belediyenin hayvan barınağındaki 300’den fazla köpeğe aşevinden artan yemekleri verdiklerini, yetmemesi durumunda ise barınakta yiyecek hazırlandığını ifade ederek, “Ayrıca burada hayvanlarımızın bakımını, banyosunu, ilaçlamasını yapıyoruz” dedi.
Haber: Burhan DEMİRCİOĞLU
(OSMANİYE) – Kadirli Belediye Başkanı Mustafa Mert Olcar, belediyenin hayvan barınağındaki 300’den fazla köpeğe aşevinden artan yemekleri verdiklerini, yetmemesi durumunda ise barınakta yiyecek hazırlandığını ifade ederek, “Ayrıca burada hayvanlarımızın bakımını, banyosunu, ilaçlamasını yapıyoruz” dedi.
Osmaniye’nin Kadirli ilçesinde belediyeye ait hayvan barınağında köpekler aşevinin artan yemekleri ile besleniyor, bakımları yapılıyor.
Kadirli Belediye Başkanı Mustafa Mert Olcar hayvan barınağını ziyaret etti, çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Olcar, yaptığı açıklamada, hayvan barınağında 284’ü yetişkin, 50’ye yakın da yavru köpeğin olduğunu ifade ederek, şunları söyledi:
“Bu hayvanlarımıza aşevinden fazla gelen yemeklerimizi, yetmezse burada devamını yaparak köpeklerimize, hayvanlarımıza patili dostlarımıza veriyoruz. Ayrıca burada hayvanlarımızın bakımını, banyosunu, ilaçlamasını yapıyoruz. Burada aynı zamanda patili dostlarımızın eğitimi veriliyor. Bununla beraber okullarımız, ziyaretçilerimiz hayvan barınağımıza sürekli geliyor. Hayvan sahiplendirmesi yapıyoruz. Patili dostlarımıza dört dörtlük bakmaya çalışıyoruz.”
Manisa Anlık ile Manisa’nın nabzını anbean takip edin. Gündemden siyasete, ekonomiden şehir yaşamına, kültür-sanattan yerel etkinliklere kadar Manisa’ya dair en güncel gelişmeleri tek adreste keşfedin. Şehirde olup biteni kaçırmadan anında haberdar olun.
Yorum Yap